آرد گندم و خط تولید آن
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

تقریبا با تهیه و تولید بسیاری از مواد غذایی همه افراد می دانند که خط تولید آرد یک خط تولید سخت می باشد و البته تنها آرد از گندم نمی باشد بلکه از دانه های غلات بوده و بیشترین حجم تولید آرد از گندم است که کاربردهای بسیار زیادی نیز دارد. 

آرد گندم به عنوان یکی از اصلی ترین مواد غذایی که در سبد غذایی هریک از افراد وجود دارد که البته آرد انواع مختلفی دارد که از دانه غلات ساخته می شود و مهمترین آنها گندم است.

پایه گندم از نشاسته می باشد و یکی از پیچیده ترین گونه های هیدرات کربن می باشد، زمانی که آرد را با آب مخلوط می کنند پروتئینی به نام گلوتن در آن ساخته می شود.

وجود این ماده در خمیر باعث می شود که حالت کششی پیدا کند و می توان آن را به هر شکل دلخواهی نیز درآورد.

به دلیل وجود گلوتن گازهای فراور در داخل خمیر می مانند و وجود این گازها باعث تردی و حالت اسفنجی می باشد که اهمیت آرد در برخی از مواد غذایی به این دلیل بسیار اهمیت دارد.

انواع مختلف آرد گندم

  •  آرد سفید که از بخش های داخلی گندم تهیه می شود
  • آرد کامل گندم از تمامی بخش های گندم است.
  • آردجوانه گندم که از قسمت نشاسته و جوانه بدون سبوس می باشد.

برای اطلاع از نحوه تولید آرد می توانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و توضیحات مربوطه را مطالعه کنید. 

از آنجائیکه مراحل تولید آرد مختلف می باشد و دستگاههای کارخانه آرد بسیار متنوع هستند لذا باید تمامی دستگاهها خریداری شده تا بتوان آرد را تولید کرد پس بنابراین سرمایه خط تولید آرد نیز سرمایه ای میلیاردی نیاز دارد تا همه دستگاهها خریداری شده و محصول نهایی تولید شود. 

پیشنهاد می شود به جای سرمایه گذاری در خط تولید آرد که بسیار پرزحمت می باشد و افراد زیادی در این خط تولید فعالیت دارند از خطوط تولیداتی استفاده کنید در مدت زمان کوتاه شما را به سود بسیار بالایی می رسانند. 

شرکت سارگن استون در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی سالهای زیاد تجربه های موفق به دست آورده است و فرصتی طلایی در اختیار سرمایه گذارانی قرار میدهد که با سرمایه های مختلف قصد دارند کسب و کاری را راه اندازی کنند. 

برای برقراری تماس با مدیریت مجموعه سارگن استون و اطلاع از نحوه کارهریک از این خطوط تولیدی می توانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و با شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: